motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

20.4.11

Když máte hodně peněz, jděte a utraťte je, ostatní tím naser...

Dnes mám zajímavý zážitek z OBI. Při zásobování OBI mají přednost zákazníci, kteří si vyzvedávají koupené a zaplacené zboží. Pak dodávky, které rozvážejí zboží zákazníkům, kteří nemají vlastní odvoz. Pak živé květiny, mražené zboží a následujeme my.

Když jsem, v tomto pořadí přišel na řadu, všichni skladníci se ztratili. Po chvíli začali zmateně pobíhat po skladovém dvoře. Každý v ruce nějaké lejstro. Vypadalo to, jako bojová hra. Začali snášet a svážet na jedno místo různé zboží. Dávali jej na palety a balily. Když bylo důkladně zabaleno a překontrolováno, vyváželi ho ještěrkou ven. Tam už stál kamión, jehož řidič vždy zkontroloval neporušenost obalu a paletu naložil.

Přehoupla se 9 hodina a já začal být nervózní. Ještě mě čekala nakládka a vykládka dalšího OBI. Zavolal jsem na firmu, že jako s takovým přístupem toho asi moc už nerozvezu. Netrvalo 5 minut a začali mě vykládat. Přeci jen, působíme v roli dopravce centrály a můžeme si něco málo dovolit. Nikdy jsem toho práva nevyužil, až dnes.

Posléze jsem se dověděl, že jakýsi zákazník utratil v OBI "nekřesťanskou" sumu peněz a rovnou si objednal kamion na odvoz zboží. Zřejmě to byl nějaký "nekřesťan", protože normální člověk by takové množství zboží koupil ve velkoobchodu. A zbytek "nekřesťansky" ušetřených peněz mohl věnovat třeba nějaké křesťanské organizaci, věnující se mládeži.

Žádné komentáře:

Okomentovat