motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

10.4.11

Kam směřuje tento blog?

Již několik dní se zaobírám myšlenkou, jakým směrem řídit tento blog.

Úplně na začátku se jednalo o úplně osobní blog. Zapisoval jsem svoje pocity a prožitky. Více méně jsem to pojal formou deníčku. Třeba na jarní prázdniny jsem jezdil sám se syny. Nejprve s jedním, pak s druhým. Manželka zůstávala v Praze, v práci. Aby měla větší představu co děláme, psal jsem každý den večer takový malý report. Bylo to fajn. Člověk si pak zpětně připomněl, co prožil zajímavého.

Jeden čas se Profa - blog věnoval věcem více technickým. Bylo to v době, kdy jsem ukončil svoje působení v časopisu Yop!. Byl to časopis věnující se mobilní komunikaci. V té době taková konkurence Mobilitám. Protože jsem byl rozepsaný a stále mne toto téma bavilo, pokračoval jsem na stránkách blogu. Postupem času a narůstajícím pracovním povinnostem se témata tenčila, až skončila úplně.

Následovalo také období, se změnou zaměstnání, kdy jsem psal o svých pracovních cestách. To byla asi nejintenzivnější kapitola tohoto blogu. Zachytával jsem každodenní zajímavosti z cest a doprovázel jsem je i vydatnou fotodokumentací. Posléze, kdy se cesty staly jednotvárnými, přestalo být o čem psát.

V poslední době jsem zde spustil projekt 10 otázek pro ... Každý týden položím stejných deset otázek některému z přátel ze sociální sítě Twitter. Sem tam napíšu nějakou recenzi zajímavé aplikace pro OS Symbian. Objevují se i články, které vyjadřují mé pocity, názory a myšlenky.

Proto přemýšlím jakým směrem se se svým blogem vydat. Bylo by mi líto opustit ty všechny staré vzpomínky, technické články i popisky z cest. Přeci jen, blog běží již šestým rokem, čítá 546 článků a nespočet komentářů. Nejedná se tu ani o technický, ani osobní blog. Je to taková všehochuť.

Dám tomu ještě pár dní.

2 komentáře:

  1. Mě nejvíc baví články o knihách, vždycky si vyberu něco co si přidám na seznam toho co prostě musím přečíst. :) Ale deset otázek je taky super, vlastně si rád přečtu 99% článků co tady napíšeš. Tenhle blog už se pro mě vyhoupl do TOP3 v češtině.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za pochvalu. To vždy potěší. Jsem samozřejmě rád, že jsem se dostal tak vysoko ve vaší TOP3. Zároveň jsem vaši reakci použil v mém dnešním článku. Snad se také bude líbit.

    OdpovědětVymazat