motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

25.7.10

Mých #7linkscz

Před týdnem Eliška H. na Twitteru zahájila českou větev The 7 Link Challenge. Chtěl jsem připojit i já svých 7 článků. Přemýšlel jsem, jestli to má smysl. Svůj blog si píšu více méně pro sebe, pro moji rodinu. Zachycuji momenty, které jsou pro mne nějakým způsobem zajímavé. Nakonec jsem se rozhodl, že do toho půjdu.
Pro méně volného času, se mi to vykouřilo z hlavy a úplně jsem na to zapomněl. Sem, tam na Twitter někdo přidal svých #7linkscz, tak mi v hlavě blesklo, ale za chvíli to bylo zase fuč. Teď už jsem ale zasedl a dal se do vyhledávání. Takže Mých #7linkscz:

Můj první článek
První článek na mém blogu je Nedělní přesuny. Rozhodně to není první článek, který jsem napsal. Před jsem měl blog na Bloguje.cz, ale ten někam zapadl a po několika letech jsem zjistil, že je zrušený. Teď, když koukám do archívu, tak je to už dlouhých 10 let, co plodím myšlenky na internet.

Článek, který mě nejvíc bavilo psát
Tím byl rozhodně článek Pražský okruh jako vedlejší ulice. Protože souběžně tento příspěvek vyšel i na blogu iDnes.cz a převzala jej i tištěná MF Dnes, měl jsem z něho dvojnásobnou radost. Zjistil jsem to úplnou náhodou. Mám jej doma vystřižený, jako dosavadní největší blogerský úspěch.

Článek, který měl skvělou diskusi 
Tak takové jsou tři. U všech jsou v diskuzi 2 komentáře. Z toho je vždy jedna moje odpověď. Mým čtenářům se moc diskutovat nechce. Vybírám ten nejmladší Omezeni rychlosti v D. Mecholupech.

Cizí článek, který bych si přál napsat sám 
Takových je hodně. Protože jsem dříve psal recenze mobilních telefonů, vždy jsem obdivoval sloh Marka Lutonského, když byl ještě šéfredaktorem MobilMania.cz. Vybírám jeho vynikající recenzi Nokia 9300i: s recyklací nejdál dojdeš (velký test). Už jen z důvodu, že sám jsem měl N9300.

Můj nejužitečnější článek
Zřejmě asi již jednou zmiňovaný Pražský okruh jako vedlejší ulice

Článek s nejlepším titulkem
Určitě se jedná o Fakultní nemocnice Plzeň - Lochotín. Článek o třech větách a jedním obrázkem. Ale název je pro vyhledávací roboty velkým magnetem, protože mi na blog přivádí nejvíce návštěvníků.

Článek, který by si mělo přečíst víc lidí
Těžko doporučit článek, který by si mělo přečíst nejvíc lidí. Každý si tu snad něco najde. Jak už píšu na začátku. Píšu hlavně pro sebe o věcech, které mě nějakým způsobem zaujmou. Rozpočítal jsem články a volba, který byste si měli přečíst, padla na Malé, žluté.

Žádné komentáře:

Okomentovat