motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

7.7.10

Nokia 5230

Shodou všech možných okolností, dobrých i špatných, těch vesměs převažovalo, jsem byl v sobotu nucen, vzdát se půjčené Nokie E63 a N81. Jenže v tu chvíli jsem byl bez telefonu. Co s tím? Nezbývalo, než se podívat po novém přístroji. Hledání jsem zahájil i ukončil v mém nejoblíbenějším internetovém obchodě Alza.cz. Mám s nimi tu nejlepší zkušenost, tak proč se trápit někde jinde.
Již delší dobu jsem se připravoval na možnost, že o zapůjčené telefony přijdu, takže nějakou vhodnou alternativu jsem v hlavě nosil. Ale když nastane chvíle "CH", člověk je bezradný. Hledá, kombinuje, porovnává. Ne jinak to bylo se mnou.
Nakonec jsem se rozhodl pro Nokii 5230. Sice jsem se vždy bránil telefonům s dotykovým displejem, ale v tomto případě vyhrál poměr cena/výkon. Ten je u tohoto telefonu opravdu velice výrazný. Nokia 5230 se řadí mezi telefony multimediální, s vestavěnou navigací a s OS Symbian 9.4 S60 5th Edition. Navigace obsahuje celoživotní (telefonu) licenci Ovi Maps celého světa a v balení je zdarma přiložen držák telefonu do auta. Díky OS Symbian lze do telefonu doinstalovat nepřeberné množství aplikací.
Prozatím se s telefonem seznamuji, ale už nyní mohu prohlásit, že jsem spokojený a určitě jsem jeho nákupem neprohloupil.

Žádné komentáře:

Okomentovat