motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

24.7.10

Zkouška Navigace Ovi Maps

Když jsem vybíral nový telefon, měl jsem stanoveno několik kritérií. Otevřený OS, multimédia, GPS modul s vestavěnou navigací a pro mne v tu chvíli cenová dostupnost. Rozhodl jsem se pro Nokii 5230. Doteď jsem si jist, že jsem neudělal chybu.

Chvilku mi trvalo než jsem se sžil s dotykovým displejem. Teď už ale mohu potvrdit, že v určitých situacích je toto ovládání neocenitelné. Třeba při ovládání navigace.

Dnes, když jsem se vracel z Mariánských Lázní, jsem se rozhodl navigaci vyzkoušet. Trochu ji potrápit, ať vím, jak je přesná, rychlá při výpočtech, až ji budu potřebovat. Pro test jsem zvolil cestu, po které jsem nejel několik let. Vyhledání satelitů chvilku trvalo. Po zadání cíle cesty proběhl již rychlý výpočet a samotná navigace.

Podle mne byla zvolená trasa chybná. Proto jsem se ji pokoušel několikrát změnit a přepočítat. Pokaždé byl výsledek stejný. Neustále jsem uhýbal z doporučované cesty. Vlastně ne. Jel jsem pořád správně, jen navigace mi neustále doporučovala jinou trasu.

Po hodině stálého přepočítávání jsem navigaci vypnul a dojel domů.

Těžko říct, kde byla chyba. Budu muset navigaci vyzkoušet v neznámém prostředí, abych byl odkázán pouze na její doporučení. Jet cestou, kterou znáte, podle přístroje, který si myslí, že ji neznáte, zřejmě není to pravé pro zkoušku zařízení.

Žádné komentáře:

Okomentovat