motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

9.7.10

Veselé páteční dopoledne

Hned ráno začalo nepříjemným výstupem staršího syna. Už je sice plnoletý, takže má pocit, že mu svět leží u nohou, ale čas mu teprve ukáže, že to není pravda. Že se bude muset před tím světem občas poklonit. Je typický Býk. Tvrdá hlava, ale dobré srdce.
Pak už dopoledne utíkalo jako po másle. Na poště se vydávaly důchody a sociální dávky. Fronta lidí až do .... Jen já, samotinký, jsem přišel vložit peníze na účet. Vlastně to je účet Denise. Spoří si tam tzv. na pak. Vyřízen jsem byl snad za 3 minuty.
Ještě jsem se stavil u Ivči v práci. Na chvíli se ze mne stala pomocná síla. Měli tam Bulteriera na kapačce.
09072010017
Chvíli jsem ho hlídal. Když usnul, využila Ivča mé přítomnosti a vyslala mě do Hill´su pro psí konzervy a vzorečky žrádla, které jim nepřivezli.
Vrátil jsem se domů akorát na oběd. Původně jsem měl v plánu dělat Hamburgery z houskových knedlíků. Je to recept mé tety. Rychlé, jednoduché a hlavně dost syté jídlo. Bohužel jsem neměl čas na přípravu, tak se Denis odbyl párkem, ne, že by mu to vadilo a já gulášem ze včera.
To zas bylo veselé páteční dopoledne.

Žádné komentáře:

Okomentovat