motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

12.9.05

Nedělní přesuny

Včera byl den ve znamení přesunů.
Ráno jsem dorazil z práce po 24. Kluci ještě spali, ale Šmudlinka už kmitala po bytě. Byla připravená snídaně. Miluji Šmudlinku. Vzbudili jsme kluky a nasnídali se. Šmudlinka s klukama se dívali na televizi a já šel vytvářet hodnoty. Připravoval jsem dnešní vydání Software News. Dokončil jsem to těsně před obědem.
K obědu jsme měli masíčko na minutku, hranolky, zeleninku, abychom byli zdraví. Bylo to moc dobré. Po obědě jsme koukali na videu na Duel VyVolených ze soboty. Byl jsem v práci, tak jsem neměl možnost to vidět. Vladko zvítězil rozdílem několika tříd. Fandili jsme mu celá rodina.
Odpoledne jsme jeli k babičce do Letňan. Minulé pondělí měla narozeniny. Koupili jsme kýťu a bonbonieru. Babička nás pohostila v jejím stylu. Plný stůl jídla.
Odpoledne se přes Prahu přehnala dešťová přeháňka podobná té sobotní. Poté zas krásně vysvitlo sluníčko. Když jsme se zvedali k odjezdu, měli k nám přijet rodič e popřát Denisovi k svátku, přeháňka se vrfátila. Auto jsme měli hned u baráku, ale Denis je zmatkař, tak běhal sema tam, až byl úplně mokrý. Docela jsem měl ob avy, že přijedeme domů a naši budou stát před domem, také úplně mokří.
Doma jsme byli naštěstí první. Rodiče dorazili asi 10 minut po nás. Úplně promočení. Večer jsem je domů odvezl autem. Aspoň jsem ho "schoval" do garáže.
Tak takhle jsme se přesouvali v neděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat