motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

20.4.10

Pri praci nemluvte na vedouciho

Tento tyden svazim zbozi ze dva velkoobchodu, ktere si vzajemne konkuruji na trhu chovatelskych potreb. Me je to celkem fuk, protoze nase firma jim zajistuje pouze dopravu zbozi ke koncovemu zakaznikovi.
Mezi jednotlivymi svozy si chodim uvarit kavu. Musim tim padem projit kolem kancelare nasich dispeceru. Dnes tam byl Jindra ponoren do hromady papiru. Ani jsem od neho, vyjimecne, nic nepotreboval, tak jsem jen pokynul na pozdrav. Obratil hlavu smerem ke mne a s nestastnym vyrazem v obliceji, otocil oci v sloup. Nedalo mi to a vesel k nemu. ''Nic nepotrebuji, jen Te chci pozdravit.'' rikam mu. ''Ani bych Ti nic nevyridil, vidis, jak to tu vypada.'' byla jeho odpoved. Navrhl jsem mu, at drzi v ruce destnik, jako pruvodce turistu, az se v te hromade papiru ztrati, budeme ho moci rychleji najit. Nemaje destnik, zacal mavat nad hlavou razitkem. Tak mu povidam:'' A z cireho zoufalstvi tise tloukl razitkem o zed, v nadeji, ze ho nekdo uslysi.'' Navrhl mi, ze me muze poslat nekam, tak jsem rychle opustil kancelar, zanechaje ho s hromadou papiru.
Takze, az uvidite sveho nadrizeneho tise zoufat, nad hromadou papiru, nechejte ho v klidu pracovat a rychle zmizte.

Žádné komentáře:

Okomentovat