motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

24.3.10

OBI Mladá Boleslav

Dnes ráno na mě čekal naložený BlueBear. Do Kolína a do Mladé Boleslavi. Cesta do Kostelce v pohodě, na starou kolínskou také, ale pak to začalo. Nejprve “zřejmě domorodec” staršího věku, brzdil dopravu se svou Škodou 120, ale byl slušný, uhnul a nechal se předjet. Pak zase “zřejmě domorodec”, tentokrát mladšího věku, ten slušný nebyl. Předjel mě jako prase a dobytek současně, přes plnou čáru a ještě k tomu před zatáčkou. Nepřehlednou. Být to o chvilku později, mohla být legrace, protože z té zatáčky vyjeli policajti.
V Kolíně vykládka špicová, byl jsem tam úplně sám. Pozoroval jsem Pendolino, jak se kolem prohnalo. Je tedy fakt, že ten zrychlený vlak, co jel po něm, jel mnohem rychleji. Ale co, třeba ho chtěl dohnat.


Přes Poděbrady, Nymburk a Luštěnice jsem dorazil do Mladé Boleslavi. Když jsem to tam viděl, šli na mě mdloby, 4 kamióny a 3 Carga. Naštěstí jsem přijel 15 minut před koncem našeho časového okna, takže pohoda. Sice jsem musel čekat hodinu, než vyložili kamión, který byl uvnitř, měli jen jednu “ještěrku”. Ale to nejlepší měla teprve přijít. Nakládal jsem převodky do jiných OBI. Skoro celý návěs. Fuj, fuj, fuj. Chudáci venku čekali 2,5 hod.


OBI Mladá Boleslav

Žádné komentáře:

Okomentovat