motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

9.3.10

Jarni prazdniny 2010 - utery

Dnes jsme se probudili do mraziveho rana. Ve 4.30 hod., kdyz jsem byl s Bacardim rano curat, ukazoval teplomer -14'C. Pred 8 hod. me probudil telefon od Ivci, vyrazela do prace a ja podruhe vstaval. Protoze byl stale celkem mraz, obesli jsme s Bubakem jenom Soutice, vratili jsme se kolem sv. Anny. Zastavil jsem se na poste pro noviny, v obchode u "vietnamcu" koupil pecivo ke snidani a vratili se do chalupy. Dan akorat vstaval, tak jsme se nasnidali. Nez jsme dojedli, vstal i Denis, tak jsme to posnidali skoro spolecne. Dopoledne jsme poklidili a k obedu uvarili gulasovku. Pred 14 hod. kluci vyrazili do vesnice a ja s Bubakem vyrazil na vylet. Autem jsme dojeli za Hulice, ze se pujdeme podivat na stare mosty pres Zelivku. Po lesni ceste jsme se vydali smerem, kde jsem tusil, ze mohou byt. Mel jsem jejich polohu v hlave z internetu. Po chvilce cesty se najednou pred nami objevil prvni most. Byl jsem presvedcen, ze vede od kopce ke kopci, ale ouvej, jeho jeden konec konci ve vzduchu. Je u neho kopec hliny, tak jsme po nem vysplhali. Bubaka jsem musel vyzvednout a pak za nim vylezt. Presli jsme most a vydali se smerem k druhemu. Ten jiz vede od zeme. Kousek jsme se po nem prosli a otocili se zpet. Mezi mosty vede cesta, po ktere jsme se vratili k autu a vratili se do chalupy. Vecer se tu jeste zastavil Vratous, tak jsme drobet pokecali, navecereli se a koukali na telku.

Žádné komentáře:

Okomentovat