motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

13.6.10

Muzejní noc

V noci ze včerejška na dnešek, proběhla v Praze jedinečná akce. Pražská muzejní noc. Letos vylepšená o Chekovací muzejní noc s Foursquare a Gowallou. V praxi to znamená, že se při příchodu do muzea checknete, plus přidáte krátký popisek. Lze také odeslat fotky z navštívených míst a vaši přátelé hned vědí kde jste, co je tam zajímavého a podle toho zvolí místo své příští návštěvy.
Začali jsme s Denisem a jeho kamarádkou v Národním památníku na Vítkově.
12062010(002) 
Kolem Vojenského muzea, Hlavního nádraží, přes Sherwood jsme došli k Národnímu muzeu. Zde jsme museli vystát krátkou frontu, ale nebylo to nic strašného.  Expozice Příběh planety Země, byla beznadějně plná, tak jsme prošli Paleontologické expozice.
12062010(007) 
Z Národního muzea jsme vzal mládežníky do kavárny Friends Coffee House, kde pro účastníky Chekovací muzejní noci byly připraveny malé dárečky.
12062010(017)
U kávičky jsme přečkali dešťovou přeháňku a pokračovali jsme do Náprstkova muzea. Expozice Indiáni Severní a Jižní Ameriky se nám moc líbila. Já jsem ještě navštívil expozici Kultury Austrálie a Oceánie.
12062010(018)
A pak už jsme se vydali na Florenc, odkud nám jel autobus zpátky na Vítkov, kde jsme měli zaparkované auto. Omladina na Florenci navštívila McDonald's a já Muzeum hl. m. Prahy . Jako dítě jsem obdivoval Langweilův model Prahy, tak jsem si ho nemohl nechat ujít ani nyní. Současná moderní technika nabízí i 3D prohlídku modelu, pomocí výpočetní techniky. Tím jsme naše noční putování po muzeích ukončili.

Jediné co  je mi líto, že jsem za celou cestu nepotkal žádného z účastníků Checkovací muzejní noci s Foursquare a Gowallou.  Jen se SUNicko jsme se zřejmě těsně minuli v Náprstkově muzeu. Už se těším na příští rok, na další Pražskou Muzejní noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat