motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

17.5.10

Čas je relativní ....

... aneb o tom, jak čas plyne a člověk si toho ani nevšimne.
Miluji nová místa, kam jedu poprvé. A čím je auto větší, tím je to dobrodružnější. V dnešní době satelitní navigace, si řidič nemůže být jist, že tam kam ho navigace vede, se s autem vejde. Platí to hlavně pro kamiónovou a nákladní dopravu zvlášť. Nikomu nepřeji ten pocit, když jedete, jedete a najednou zjistíte, že dál už to nejde. S osobním autem je většinou možnost se otočit, nebo kousek odcouvat, ale zkuste to s 17m dlouhou soupravou.
Miluji nová místa, kam jedu poprvé. Místa, která jsou svoji rozlohou obrovská. Místa, kde parkuje x desítek kamiónů. Místa, kde skladníci nemluví česky. Místa, kde se není koho zeptat, kde sídlí firma, kterou hledáte. A když už se zeptáte a dotyčný mluví česky, nebo aspoň slovensky, i polákům je rozumět, tak zase nevědí. To se mi stalo dnes v Areálu HOPI ve Všechromech. Hledal jsem firmu Vileda, která má v areálu distribuční sklad. Vemu to odzadu. Naloženo bylo za 15 minut, po přistavení auta na rampu. Hledáním jsem strávil 45 minut. Vystál jsem dvě fronty pro expedici. Areál HOPI jsem objel 2x. Ptal se zhruba 10 lidí. 3x jsem telefonoval na firmu.
Připadal jsem si jako Sedlák ve městě.

Žádné komentáře:

Okomentovat