motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

9.1.10

Sníh ...

... je všude. Už dva dny sněží a sněží. Týden nazpět to hlásily všechny zpravodajské kanály. Rádio, televize, internet, všude se mluvilo o tom, že přijde vydatné a dlouhodobé sněžení. Od pátku až do neděle. Včera dopoledne začalo sněžit po celém území. Leč lidé vypadali velmi překvapeně, až zaskočeně, že sněží a s takovou intenzitou.

Za normálních okolností vyjíždím do práce po 22 hod. Včera mi tou dobou však volal dispečer, že nemusím chvátat. Vyjel jsem tedy až před půl jedenáctou. Hned pod Klíčovákem jsem potkal kamión z Ústí, který normálně tou dobou už dávno vykládá v Chomutovicích. O kousek dál jsem předjel cargo z Ústí, to bohužel zůstalo vzpříčené v kopci, ale statečně se hrabal. Do práce jsem se doklouzal po 50 minutách. Pro jistotu jsem natankoval plnou nádrž, kdybych někde zůstal. Zprávy o vzpříčených kamiónech a neprůjezdných částech D1, nevěstily nic dobrého. I do Chomutovic se mi podařilo vyjet bez větších problémů. Mimo auta z Českých Budějovic, tam byli všichni, jejichž zboží se veze do Ostravy. Na konci plochy stál zapadlý Hradečák, kterého musel vytáhnout traktor. Podívaná, kterou si nikdo nemohl nechat ujít. V půl druhé jsem vyrazil na Humpolec. Ostravák tou dobou byl u Brna. Tam pršelo a namrzalo. Cesta kupodivu celkem dobrá. Každý kopec jsem sjížděl 60 - 65 km/hod a přibržďoval návěsem, do kopce v pohodě 80 km/hod. Zřejmě to bylo tím, že jsem byl poměrně dost a hlavně dobře naložený. Počítač ukazoval necelých 11t. Každou chvíli jsme si s Ostravákem volali. Byl na tom poměrně dobře, tak po poradě s dispečery v Praze jsme se domluvili, že se vyměníme na Jhlavě. Po necelých 2 hodinách jsem tam byl. Rychle jsme přepřahli a mazali každý svým směrem, dokud to šlo. Cesta do Prahy byla stejná, jak do Jihlavy. Když jsem se vrátil, volal jsem klukům, co jeli do Brna, protože to také neměli jednoduché. Ve chvíli, kdy jsem jim volal, tak teprve vyjížděli z Brna. To bylo po 5 hod., když jsem šel z práce domů, před 8 hod., volal jsem jim znovu. Stáli na Humpolci, dálnice neprůjezdná. Do Prahy přijeli v 10 hod.,

A venku stále padá a padá, snížek bílý.

Posted via email from Jirkova vývěska