motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

2.1.10

Autínko nejede

To nám ten rok hezky začíná. Včera jel Denis do Palace Cinema - Letňany na film 2012. Domluvili jsme se, že ho po představení vyzvednu. Večer skočím do auta, otočím klíčkem, startér točí a jinak nic. Točí, točí, motor nenaskakuje. Zkouším různé fičury, ale nic nepomáhá. Sice začalo mrznout, ale "Beruška" naskočila i ve větších mrazech. Několik dní před tím pršelo, že by svíčky? Došel jsem domu pro náhradní a vyměnil je. Pokouším se nastartovat a stále nic. Točil jsem tak dlouho, až jsem vytloukl baterku. Ve 21 hod., po tmě a zimě jsem se jal vyndat baterku. U Corsy je to zážitek, ale podařilo se. Ruce jsem měl zkřehlé, že jsem necítil šroubky v prstech, když jsem skládal auto dohromady. Baterka si přes noc v teple odpočala a půjdu zjistit, jestli to pomohlo. Ach jo!

Posted via email from Jirkova vývěska