motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

7.1.10

depo Liberec

Tento týden se Liberec stal mou pravidelnou druhou trasou. O půlnoci vyjíždím do Humpolce a kolem 3 hod. ranní pak do Liberce. Dnes se mi stala dost neobvyklá věc. Na skoro celé trase z Prahy do Liberce, mě nepředjelo ani auto. Já předjel dva pomalejší kolegy, ale mne nikdo. Přeci jen bylo poměrně brzy a provoz na R10 tou dobou je minimální. A před Libercem mě překvapil sníh. Ne padající, ale ležící na silnici. Jak do Humpolce a zpět, tak směrem na Liberec, byla silnice suchá, krásně se jelo. Po sjezdu na Liberec začalo být mokro,ale stále pohoda. Těsně před Libercem si tak koukám na silnici a zdá se mi, že soli na silnici nějak přibývá. Když už toho byl plný levý pruh a v pravém jen vyjeté koleje, bylo jasné, že to není sůl, ale sníh. Ležel na úseku dlouhém +- 2 km. A pak zase nic, jen mokro. Při cestě zpět, tam ten sníh stále ležel, asi o něm silničáři nevěděli. Možná jim to mohli říct celníci, kteří tam stáli. 

Posted via email from Jirkova vývěska