motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

5.1.10

Beruška je opravená

Je začátek ledna, tak jsem počítal s tím, že nebude moc zboží na přepravu, tak budu brzo ráno doma, vyvenčím fafa, na chvíli si lehnu a pak pojedu s autem do servisu. Chyba lávky. Každé depo poslalo jen jedno auto, v nejlepším případě v kombinaci balíky + cargo. Takže už jen odjezd s balíkovým návěsem na "přeprah" s Ostravou, byl korunován zastávkou na cargo depu a doložení 14 palet zboží. Při té příležitosti jsem skladníkům nadhodil, že bych potřeboval být brzo doma. Jen se usmáli a prohlásili, ať na to klidně zapomenu, že je spousta zboží a určitě někam pojedu. Byl z toho výlet do Liberce. Než jsem se stačil otočit na Humpolec, bylo naloženo. Ještě před odjezdem jsem zkusil Berušku nastartovat, podařilo se na první pokus. Do Liberce je to 1,5 hod. cesty. Hned za Prahou mrzlo až fuj -13°C. Ale v Liberci bylo tepleji než v Praze. V 9 hod. jsem byl zpět v Praze a hned jsem jel do servisu. Taťka tam za mnou přijel, kdyby náhodou auto zůstalo v opravě. Vylíčil jsem jim co auto trápí a shodli jsme se, že je to čidlo klikové hřídele. Čidlo bylo vyměněno a teď už jen budu doufat, že "diagnóza" byla správná. Zatím to vypadá, že ano.

Posted via email from Jirkova vývěska