motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

14.1.10

Internat Mall a Spectrum nábytek

Dnes jsem byl po dlouhé době na projížďce po Středočeském kraji. Protože bylo málo zboží jak do Hornbachu, tak OBI Řepy, vezl jsem zboží do Horních Počernic, pro Internet Mallu :

Odtud, poprázdnu, do Nového Strašecí, ale ne do Euromedie, ale do společnosti Spectrum nábytek:

Háček byl ovšem v tom, že Spectrum má ve Strašecí sklady dva. Jeden hlavní, prodejní a druhý, kde se chystá zboží k expedici. To jsem ovšem nevěděl, ale přijeli si pro mně a dovedli na správnou adresu. Čekalo mě veliké překvapení, neb cesta ke skladům vede z kopce a tudíž zpátky do kopce. V tomto počasí, které nyní panuje, jsem měl obavy, jestli odtamtud vyjedu. Byl jsem uklidněn ujištěním, že se v nejhorším případě zavolá stroj, který mě vytáhne. Prý už v týdnu takto jeden kamión vytahovali. Naštěstí jsem se odtamtud vyhrabal sám, ale bylo to jen tak tak .