motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

2.8.11

@dopravaCR II. - megachaos

Myšlenka a nápad skvělý, výsledek katastrofální. Včera spuštěný Twitter účet @dopravaCR splnil všechna pravidla Spam robota. Během 24 hodin, odeslal na Twitter 106 tweetu. Z dopoledních nadšenců zůstala jen trojice nejvěrnějších. Z toho jeden odpoledne překročil hranice České republiky, směrem do Rakouska! :) O osudu zbylých dvou nemám žádné informace.

Přiznám se, že i já jsem byl přinucen přestat sledovat vlastní dítko. Dnes dopoledne jsem odstřihl všechny RSS kanály, které zásobovaly @dopravaCR. Vlastně zůstal jen jeden, informující o dopravní situaci v Praze.

Ale já se nevzdávám. Navázal jsem kontakt s moc šikovným člověk, který se pokusí napravit pošramocený dojem ze včerejší Twitter smršti. Podrobnosti zatím nebudu prozrazovat o všem vás budu informovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat