motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

16.2.11

Pejsek s velkým pupíčkem

Včera večer, když jsem přijel z práce domů, mi manželka povídá:" Podívej se na tu Ájinu, jak těžce dýchá! " Koukám a opravdu. Ajky seděla na posteli a těžce dýchala. Napadlo mě, že jí je horko. Než jsem ji stačil poslat na zem, aby se ochladila, napadlo manželku, jestli není přežraná?

Pro dva psy kupujeme 12kg pytel psího žrádla. Už několikrát se stalo, že se naše milá fenečka prokousala obalem ke granulkám.

Koukám na pytel a přemýšlím, proč je obráceně, než jsem ho nechával? Granule jsem psům nandaval já, takže nikdo neměl potřebu s pytlem hýbat. Někdo přece. Ano, naše fenečka. Pytel otevřela a sežrala skoro 1/4 pytle.

Večer ležela, funěla a bříško měla pěkně nafouklé. Ještě v noci jsem s ní běhal po sídlišti, aby se ji trochu ulevilo. Při každém venčení po ní sbíráme skoro koňské koblihy.

4 komentáře:

  1. whau! jeste ze existuje ten internet a tak jste mel moznost rict celemu svetu, ze se vam prejedl pes! zasadni informace

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji tyto komentáře. Když se mi to nelíbí, tak to nečtu. A hlavně, toto je můj osobní blog, tak si můžu psát co chci.

    OdpovědětVymazat
  3. 2 meisy: whau! jeste ze existuje ten internet a tak jste mel/mela moznost rict celemu svetu, ze se vam to nelibi... Zasadni informace.

    2Profa: Presne tak ;) A navic, predstava panicka behajicicho s prezranym hafanem je zabavna :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nojo Labrador (resp. Retrívr) a jeho známán vlastnost jakou je tendence k přejídání. Také mm strach z toho, že jednou zapomene zavřít dveře a najdeme Berryho na zádech a nebude se moct zvednout :D I když zatím nevypadá, že by se to mělo stát, určitě to v genech také má.

    OdpovědětVymazat