motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

12.1.11

Sen o přátelích z Twitteru

Říká se, že když se člověku zdá o své práci, že je "Postižen prací". V tom případě, já jsem postižen Twitterem. Mě se totiž už zdá i o přátelích z Twitteru, které sleduji.

Když se probudíte, buď si vůbec nic ze svých snů nepamatujete, nebo jen kousky. Sen trvá jen velice krátkou chvíli, ale může být velice intenzívní. Nikdo neví, proč se nám zdá, to co se nám zdá. Škoda, bylo by příjemné snít o tom, o čem chci.

Tak a teď už ke kouskům mého sna. Jsou to jen střípky, ale povětšinou v nich figurují ti samí lidé. Přesně si vybavuji jen dva: @parohac4 a @j3ndys. Jsou to přezdívky, pod kterými vystupují na Twitteru. Byli tam i další, ale ty si nevybavuju. Takže, začínáme:

1. jedu v autě a telefonuji s @j3ndys. Říkám mu, že jsem psal nějaký dlouhý komentář, přes TwitLonger Beta, ať se podívá na Twitter. On je na nějakém večírku, nebo někde, kde je raut. Asi jak je teď na tom Siemens školení :), v telefonu je totiž hrozný hluk.

2. na zadní stěně kamionu, kde je lůžko, mám ohromnou plazmovou televizi. Právě ukazují záběry s nějaké televizní besedy. A já koukám, vedle sebe sedí @j3ndys a @parohac4 a děsně se na sebe šklebí. Když jsou v detailním záběru, tak, jako by věděli, že je vidím, začnou mi mávat, objímat se kolem ramen a volat mé jméno.

3. jsem v hale Ruzyňského letiště. Je rozděleno na dvě části. V jedné normálně odbavují pasažéry a ve druhé se koná nějaká technická výstava. Nevybavuji si čeho se týká. Jsou tam snad všichni, které znám z Twitteru. Všichni mají obličeje, přesně takové, jako mají profilové fotky na Twitteru. Bavíme se tím, že všechno fotíme a posíláme na Twitpic nebo Yfrog, díváme se na to a komentujeme.

4. s někým, obličej si nevybavuji, jsme na takovém mostíku, přes halu, kde se koná výstava. Stojí tam s námi hosteska a pořád se nás ptá, jak uděláte toto a jak toto, ale musíte vždy použít jen věci, které máte bezprostředně u sebe. Pořád kroutíme hlavou, že nevíme. Až do chvíle, kdy se ji v ruce objeví předmět, který po nás chce rozebrat. V tom kolega vítězně vytáhne Švýcarský vojenský nůž, ukáže hostesce všechny jeho vychytávky a šťastně se usmíváme. Jsme vítězi nějaké soutěže.

5. a to nejlepší nakonec. Prohlížel jsem si velikánské album fotek, přátel z Twitteru. Nejlepší na tom celém bylo, že u každé fotky bylo: Posted by Facebook!

A teď mi řekněte, je to normální? Nebo máte podobné sny? Zřejmě bych měl omezit svůj pobyt na Twitteru.

9 komentářů:

  1. No hlavne, ze ty sny nejsou... no vis co :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ty voe, to jsem teda na tom jeste hodne dobre :-D takovy stavy jeste nemam... a ty? teda nevim, to je uz na leceni, ne? :-D ale popravde, taky na tom Twitteru jsi skutecne porad...

    OdpovědětVymazat
  3. Kubaiss: Že to říkáš zrovna Ty! Popravdě, všichni tam trávíme mnoho a mnoho času, který by se dal využít mnohem, ale mnohem užitečněji. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vít Pawlik: Ty se nesměj, Tebe to čeká brzo také! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Profa: ja vim no :-D to mohli no :-/ já třena teď učením na zkoušky, které zatím projíždím...

    OdpovědětVymazat
  6. Možná by to chtělo víc kafe ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný :-) jsem skoro dojat, že se o mě někomu zdá :D já jsem se zatím do stavu, aby se mi zdálo o sociálních sítí nedostal a myslím, že to ani nehrozí :-) ale nemyslím si, že by to bylo něco nenormálního.

    OdpovědětVymazat