motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

14.1.11

Je dobré mít přátele a známé

Mít známé na správných místech, bylo výhodné už za minulého režimu. Ale i nyní, se takový člověk může hodit. Jak zpíval už mistr Werich: "Ten umí to a ten zas tohle a všichni dohromady udělají moc".

Z mého bývalého působení v tištěném a internetovém médiu, zabývajícím se mobilní komunikací, mám mnoho přátel. A taky známých, od kterých se stále občas dovídám mnoho zajímavého. Nebo i věci, které se "obyčejný" člověk nedoví.

Někteří mí známí už na svých pozicích nejsou. Někteří jsou ještě výš. Někteří změnili i obor, ale povětšinou jsme stále v kontaktu. Díky některým, jsem poznal spoustu zajímavých věcí i míst. A nejen v České republice.

Včera jsem poznal nového kamaráda. Chtěla tomu náhoda, nebo osud? To je jedno. Důležité je, že jsme se seznámili. Jmenuje se Ondra a pracuje pro velkou antivirovou firmu.

Vlastně za to může Zajda. Zajíc z mé 365ky. Ondrovi se hrozně líbí. Dostal nápad, že by se Zajda mohl vyfotit u něj v kanceláři. Myšlenka skvělá, tak na co čekat. Odpoledne jsem se sešli a jeho nápad uskutečnili. Ondra je hrozně fajn kluk, se kterým se život dvakrát nemazlil.

Většinou jsem od svých známých bral. Tentokrát jsem dal. Je fajn, mít možnost, splnit někomu jeho přání.

Žádné komentáře:

Okomentovat