motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

2.8.10

Služby České pošty

Dnes, kolem poledního, u našich dveří zazvonil poštovní panáček. Zřejmě náhrada za naší poštovní doručovatelku.

"Přinesl jsem psaní, pro vaší paní." povídá
"Fajn, tak já jej převezmu." povídám
"To nejde, je do vlastních rukou." povídá
"Mám manželku napsanou v občance." povídám
"To opravdu nejde, musí si to převzít ona." povídá
"Tak to se nedá nic dělat." povídám

A vypsal pro manželku Výzvu k vyzvednutí zásilky

Kdyby se to stalo na poštovní přepážce, tak mi to nebude připadat divné. Ale, když už s tím dopisem, mimochodem, jednalo se o OPENCARD pro syna, přišel až k nám domu? Proč městské úřady, při vydávání občanských průkazu, nabízí zapsaní manžela/ky, když Česká pošta, není ochotna předat doporučený dopis druhému z manželů? A to se v poslední době Česká pošta chlubí, jaké zavádí novinky pro občany. Doručení balíků v podvečerních hodinách. Dokonce jsem včera četl na Twitteru, že někomu Česká pošta doručila balík v neděli dopoledne!

Nedávno se také objevila informace, o možnosti nákupu balíčku T-Mobile (telefonem Samsung E1170 a SIM karta s tarifem Twist Přátelé) na pobočkách České pošty za 549 Kč. Zkoušel jsem tuto informaci ověřit v praxi, na naší pobočce. Bez úspěchu. Stále nabízejí jen Divoké karty od Vodafone. Abych se nemusel plahočit po jednotlivých pobočkách v blízkém i vzdáleném okolí, odeslal jsem emailem dotaz na info linku České pošty. Zatím bez odpovědi.

Česká pošta je vůbec zvláštní státní moloch. Nově zavedené služby fungují, tak jak si člověk dokáže představit, že fungovat mají. U straších služeb ne a ne nastat změna, která by zákazníky potěšila.

Žádné komentáře:

Okomentovat