motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

12.8.10

Letní dovolená 5. - Muž v domácnosti

Co dělá takový muž v domácnosti? No přece to samé co žena v domácnosti. Pere, vaří, péče, stará se o domácnost. Ale já jsem na dovolené! Jenže s tím rozdílem, že sám se synem, zvířátky a bez manželky. Bez té dobré duše, která se o nás stará. Která nám strká všechno až pod nos. A my jen konzumujeme a užíváme.
Teď jsem já ten, který se stará.
Než se ráno postarám o zvířata, zabere mi to celou hodinu. Pak mám čas se v klidu nasnídat. Dopoledne jdeme s Bacardim ven a koupíme denní tisk. Než vypiju kávu, mám jej zběžně prolistovaný. Příprava oběda je každodení rutina. Odpoledne už je klidnější. Většinou se nese v duchu práce na zahradě a toulání se po lese se psem.
Dnes bylo dopoledne korunováno několika domácími specialitami.
Včera jsem Denisovi slíbil vyprat, byl jsem za pradlenku. Slíbil jsem mu buchtu s krémem, byl jsem za cukráře.
Dopoledne se vyvedlo. Když je co dělat, utíká čas dost rychle.
A pak, že se ženy v domácnosti nudí. Hloupé kecy. Já se teda dneska nenudil.

Žádné komentáře:

Okomentovat