motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

15.8.10

Letní dovolená 7.

Sobota se nesla v duchu návštěv. Sice malých, ale velice příjemných. Jednou jsem byl navštíven já, podruhé jsem navštívil já.
Dopoledne volal Honza, že by se s rodinkou přijeli podívat na "Zapomenuté mosty" přes Želivku. Plánovali jsme to už nějaký čas a ještě ráno to vypadalo, že nám počasí nedovolí se k mostům podívat. Počasí se umoudřilo a Honza s rodinkou přijeli.
Hned mezi vrátky je Bacardi, hezky po jeho přivítal. Dali jsme si startovací kávu, malý Honzík uhonil Bacardiho míčkem, tak, že jsem ho raději nechal doma. Bacardiho.
Na mostech jsme si to skvěle užili. V klídku jsme si je prošli, pocourali po lese a Denisa nasbírala houby na smaženici. S dětmi jsme vyváděli spoustu hloupostí.
Už je to tak dávno, když naši kluci byli malí.
Po návratu jsme ještě chvíli u kávy povídali, Honzík si hrál s Bacardim a malé Káje se moc líbila kočička.
Jak říkám, báječné odpoledne. Už máme naplánovaný další výlet.
Večer jsem, já, navštívil "sousedy". Tetu se strejdou. Byl jsem pozván na ochutnávku. Šlo o degustaci, skvělé, domácí slivovice. Už dlouho jsem tak skvělou nepil. A protože odpoledne přijel i Petr s Lenkou, povídali jsme a povídali. Slivovici jsme vypili, skvělou klobásu k ní snědli. Byl to moc prima večer. Skvěle navázal na odpoledne.
Jen mi tu chyběla Ivča. V pondělí už tu bude s námi, tak si určitě další báječné dny ještě užijeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat