motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

17.8.10

Letní dovolená 9.

Houby rostou ať je sucho nebo prší. O tom jsem se dnes přesvědčil.
Odpoledne jsem se byl s Bacardim projít u zámku. Chodíme tam obden a pokaždé cestou vidíme nově vzrostlé houby. Tak tomu bylo i dnes.
Původně jsem ani neměl chuť je sbírat. Na jednom místě jich však bylo opravdu velké množství a nechat je tam, by byl hřích. Vytáhl jsem Bacardiho pytlík na hovínka a už jsem do něj houby skládal. Několikrát jsem našel i pěkně velké masáky. Zítra pro ně dojdu. Doma jsem je probral, pár jich bylo červavých. Po nakrájení na plátky, vyskládání na síto, se už suší nad kamny.
V neděli bylo sucho a přinesl jsem půl košíku. Dnes pršelo a hub jsem našel také dost. Takže je jedno jestli je sucho nebo prší, houby rostou stále.

Žádné komentáře:

Okomentovat