motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

19.9.05

Víkend na chaloupce

V pátek v poledne jsme skočili do auta, dojeli pro Davida s Kiki, zastavili se ještě pro Petru a vyrazili na chalupu. Romča zůstal doma s Čikouškem. Za jedno se mu nechtělo a za druhé by se do auta nevešel. Ze čtvrtka na pátek jsem spal dvě hodiny, opichovali mi na ortopedii rameno. Takže jsem byl naprosto bez jakéhokoli orientačního smyslu. Nějak jsem se nemohl vymotat z Prahy. Nakonec se povedlo a už jsme svištěli po dálnici na chalupu. Ještě jsme se zastavili v našem malém městečku. Potřebovali jsme potvrzení pro pojišťovnu, jak si Denis v létě rozbil hlavu. Lejstra jsme nechali u sestřičky, pan doktor byl mimo "ordinaci a město". Na venku stojí potvrzení 100 Kč, ale pojišťovna nám ho vrátí v "bolestném". Myslel jsem si, že to bude horší. A už jsme byli na chalupě.
Naobědvali jsme se a zatopili v kamnech. Ivča, Denis, David, Petra a Kiki vyrazili na houby. Já jsem udržoval teplo v kamnech.
Měl jsem s sebou na recenzi


Panasonic VS3

Stačil jsem s ním udělat pouze jednu fotku



Pak se vypnul, došla baterka. Denis hrál cestou Sonica. Znáte tu plošinovku? Tak tadle vychytávka je v Panasonicu VS3. Nabíječka chytře zůstala v Praze.
Než se vrátili z hub, usnul jsem jako špalek. Našli jich poměrně hodně. Na to jaké bylo počasí to byl krásný úlovek. V neděli jsem jel místo Ivči já. Hub jsme již tolik nenašli, ale zase jsme se byli podívat na soutoku Želivky a Sázavy a na přehradě. Vody je opravdu hodně, takže vypouštějí a vypouštějí.
Moc mě mrzí, že jsem si nevzal foťák. Tak snad příště. Za čtrnáct dní musíme jet zase do našeho malého městečka. Budeme mít u pana doktora připravený formulář pro pojišťovnu.
Odpoledne jsem se vrátili domů. Romča i Čikouš nás radostně vítali.

Žádné komentáře:

Okomentovat