motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

14.9.05

První den ve škole


Včera jsem byl první den ve škole. Nastoupil jsem dálkové studium Obchodní akademie v Litoměřicích. Posílal jsem první zážitky pomocí SMS zpráv sem na blog, ale bohužel se neobjevily. Již jsem to řešil s Arthurem.
Tak tedy stručně. Škola žačínala v 15.30 hod. Protože jsem se hned v Praze dostal do kolony, díky rekonstrukci vozovky na D8, směrem na Teplice, přijel jsem deset minut před začátkem. I tak to byla dostatečná rezerva. Ve vestibulu školy, nás prvňáky, nasměrovala info tabule do patřičné třídy.
Přivítal nás zástupce ředitele Mgr.Hrubý a naše třídní profesorka Mgr.Šůsová. Druhou hodinu probíhala kontrola osobních údajů a další administrativa spojená se začátkem studia. Na třetí hodinu jsme se přesunuli o patro níž. Dostali jsme učebnice pro celý první ročník. Pouze na Podnikání a AJ budou učebnice doobjednány. Ve třídě je nás celkem 36. Byli jsme rozděleni do dvou skupin po 18. První skupina odešlana čtvrtou hodinu do učebny počítačů. Druhá skupina, tam jsem já, měla hodinu psaní na stroji. Hned na začátku hodiny zjistila vyučující Mgr.Procházková, že jsme zbytečně obdrželi jednu učebnici. Sotva jsme ji dostali, hned jsme ji vrátili. Dále jsme se seznámili s řádem v učebně. Naučili jsme se zapínat a vypínat elektronický psací stroj. Nastavit řádkování, písmo a délku řádku. No a na poslední hodinu jsme se přesunuli k počítačům. Každý si vytvořil svůj účet. Pomocí něj budu mít přehled, které vyučovací hodiny mě čekají. Pomocí tohoto systému mohu i pomocí internetu konzultovat látku, když nebudu moci jet do Litoměřic.
Škola, vyučující i spolužáci jsou fajn. Těšil jsem se a nezklamal jsem se.

Žádné komentáře:

Okomentovat