motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

27.9.05

Nemohu spát

Je úterý 2:15. Jsem v práci a nemohu spát. Už jsem do svého blogu vložil dva příspěvky. První se týká Samsung SPH-V7900. Je to telefon určený pro korejský trh. Zajímavé véčko s ještě zajímavějšíma funkcema. Druhý je o HTC Apache PPC-6700. Komunikátoru společnosti HTC, určenému pro americký trh. Taky zajímavá věcička.
Včera dopoledne jsem zpracoval fotky, které mi poslal Carlos ze 4. srazu Klubkomunikator.cz. I se článkem jsem je hned vrhnul na web. Odpoledne jsem byl u rodičů zalít kytičky a nakrmit rybičky. Pak jsem jel na statek, konalo se výběrové řízení našeho domu na výměnu svislých rozvodů a kanalizačních stoupaček a na výměnu oken ve společných prostorech (na chodbě). Musel jsem odjet do práce, tak ani nevím jaké firmy byly vybrány.
Dnes odpoledne jedu do Litoměřic do školy. Už se těším. Sešli jsme se tam prima parta.

Žádné komentáře:

Okomentovat