motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

24.3.12

10 otázek pro ... @zekon1


Ahoj, vítám vás u sobotních 10 otázek pro ... Mám radost, že se mi k rozhovoru podařilo přemluvit mého dlouholetého kamaráda Roberta. Známe se z doby, kdy jsme oba používali komunikátory od Nokie. To už je let! Robert je velkým, ale opravdu velkým fanouškem mobilních telefonů a technologií. A jen tak mezi námi, Robert je jedním z těch, kteří stále píšou bez diakritiky! :)


1.) Ahoj, jak se jmenuješ, kolik Ti je a odkud jsi?Ahoj, jmenuji se Robert Masinda, narodil jsem se v roce 1974, takze letos v lete mi bude 38 let. Narodil jsem se v Koline, ale od ctyr let ziji v Praze.

2.) Já o tobě vím, že jsi velkým fandou mobilních technologií. Jaké zařízení je momentálně tvým posledním "mazlíkem"?Nevim, jak velkym fandou jsem, ale pravda, ze o mobilni komunikaci a telefony se zajimam od roku 1996. Svuj prvni telefon jsem si poridil v roce 1997. V soucasne dobe jako hlavni telefon pouzivam Nokii Lumia 800.

3.) Rukama ti prošly mobilní telefony snad se všemi OS, které se kdy v ČR prodávaly nebo se daly sehnat. Který z nich ti nejvíce zůstal "pod kůží"?Kdyz vynecham muj prvni telefon, coz byla Nokia 2110, tak asi komunikator Nokia 9500 a E90. Nakonec diky komunikatorum jsem se seznamil nejen s tebou, ale vubec lidma kolem KK (klub komunikator, dnes MyNokia). Pokud jde tedy o OS, tak je to Symbian. Nakonec se jedna o prvni OS v telefonech. Myslim, ze i v dnesni dobe je pro normalniho uzivatele Symbian Belle naprosto vyhovujici OS.

4.) Jo, KK (klubkomunikator) to byla doba. Vlastně díky KK a @Matkalcz jsem měl svůj první smartphone - Nokia 9300. Přispíváš ještě do mynokia.cz nebo symbianforum.cz?Od doby, kdy se forum MyNokia sloucilo s jinym forem jsem tam pomalu prestal chodit. Jednoho krasneho dne jsem zjistil, ze uz nejsem moderator (pry omylem :D ). Dva roky jsem jako hlavni telefon pouzival HTC HD2 (WM) a tim padem jsem nemel potrebu forum navstevovat.
SFko bylo pro me o necem jinem. Rekl bych, ze SF jsem zacal vice navstevovat po zaniku KK. Za dob KK se delaly srazy, ktere po prechodu na MyNokia pomalu prestaly fungovat a presunuly se na SF. Tady na twittru mame ctvrtecni #mobilnipivko ;) .

5.) Symbianfórum mi v té době připadalo jako dnešní fórum na xda-developers. Jen s tím rozdílem, že xda-developers je otevřeno všem OS. Taky jej tak náruživě projíždíš jako já a hledáš novou vychytávku na svůj telefon?Abych rekl pravdu, posledni dobou fora moc nenavstevuji. WP upravovat nejde, Android jsem dal radeji mamce :D a Symbian uz ladit nemusim.
Fora navstevuji, hlavne kdyz si chci pohrat. Vezmu HD2, projedu fora a hodim si tam jiny OS, pripadne ROM.

6.) Nezbývá tedy, než se zeptat, když jsi takový fanoušek moderních technologií, co vlastně děláš? Jaké je tvoje povolání?Pracuju jako stavebni technik. Buzeruju lidi, rozdavam ukoly, kontroluju kvalitu provedene prace, beham po stavbe a obcas sedim v kanclu.

7.) Podle tvých zájmů a znalostí teď musí být všichni překvapení. Ale já se zeptám, nepřemýšlel jsi někdy, že by si se pracovně věnoval informačním technologiím?Tak to me fakt rozesmalo. Nekolikrat jsem o tom i premyslel, ale nakonec nikdy nezrealizoval. V dobach Paegase jsem "delal" poradce na prodejne. Byvala pritelkyne tam tehdy pracovala, mel jsem moznost brat si domu nove telefony a hrat si s nima.
Jeden cas jsem uvazoval o vlastni prodejne, ale ted uz by to nemelo smysl. Prodejen je vic nez dost.

8.) A co zájmy? Může mít člověk, který si neustále "hraje" s mobilními novinkami ještě nějaké zájmy? Mimo rodiny, samozřejmě? ;)Zeny? Hihihi. Ne, kecam. Posledni dobou je muj konicek ma prace. Ne, ze bych ji tak miloval, ale bohuzel tam travim vic casu, nez je zdravo.
Co me bavi a delam to fakt rad, “pomaham” v lete kamaradum s jednim hudebnim festivalem.

9.) Hudba, další vděčné téma pro naše čtenáře. Co je to za festival, pozval bys nás na něj? Jakou hudbu máš rád? A máš hudbu uloženou doma v počítači nebo v Cloudu?Jedna se o festival V Brance. Letos se bude konat 16. cervna, tak doufam, ze dorazi plno novych tvari ;) .
Co posloucham? Jednadvacet let je to @radio1prague a tim padem jsem postizeny timto smerem (hihihi).
Jako mladik jsem s kamaradem hraval EBM v prazskem klubu Rotunda (do jeho uzavreni).
Od roku 1993 do roku 2003 jsem poradal na jihu Cech v mestecku Protivin (pivovar Platan) ebm/house/techno/acid party. Zde byl odehran vubec prvni DJ set ceskeho producenta a DJ Romana Horinka (DJ Rai).
Hudbu mam ulozenou na externim disku a Popcornu (multimediani centrum). Z disku pak presouvam alba do telefonu. V Cloudu mam par alb, ale na hudbu Cloud nepouzivam.
V Cloudu mam hlavne veci pro praci, abych mohl delat na NTB, iPadu pripadne telefonu.

10.) Děkujeme za pozvání, třeba se tam uvidíme a třeba dorazí i někdo z uživatelů Twitteru. Ale pravidla jsou nemilosrdná, toto je poslední otázka našeho rozhovoru, takže opět klasika - Je něco, co bys nám chtěl o sobě říci a na co jsem se nezeptal?Ja dekuji Jirko tobe za pozvani.
Abych rekl pravdu, moc uz me toho nenapada. Snad jenom k memu nicku, aby si nekdo nemyslel, ze taham nalozeny vagony privazany k usnimu boltci.
Jednou takhle v lete roku 2003 jsme podnikali takovou mensi chlastaci party u kamarada na chate. Ve znacne opilem stavu se po mem tele zacal prochazet Pepa se slovy "zelezny zekon". A uz mi to zustalo.
R.

Děkuji za rozhovor
Předchozí rozhovory zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat