motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

8.12.09

OSRAM BILUX H4

Ještě jedna zajímavůstka ze včera. Cetou do práce mi prakla žárovka H4. Stejně jsem chtěl v Brně dělat pauzu a koupit vodu do ostřikovačů a ubrousky na palubní desku, všechno totiž došlo, tak jsem spojil příjemné s užitečným a rozhodl se koupit i novou H4. Obsluha čerpací stanice chvíli hledala, ale po mém navigování příslušnou žárovku našla. Koukám na krabičku, na ní nápis COOL BLUE. Ptám se: ”Není to ta s modrým světlem?” “Není”, byla odpověď. Při placení jsem opět zpozorněl, cena byla vyšší než normálně. Ale co, řekl jsem si, jsem na dálnici D1, tak i ceny jsou vyšší. V Praze jsem žárovku vyměnil a vyrazil k domovu. Cestou ve mně stále hlodala pochybnost, nějak lépe jsem viděl a i osvětlená krajina působila nějak jinak, než normálně. Před barákem koukám do světel a fakt, ta nová H4 svítí mnohem světleji.
BILUX-H4A co říká o žárovce výrobce?: OSRAM BILUX H4 COOL BLUE® vydává vysoce kontrastní světlo podobné přirozenému dennímu světlu a je tedy příjemnější pro oči než světlo z konvenčních světlometů. Její namodralé světlo má teplotu chromatičnosti až 4.000 K a stává se tak atraktivní žárovkou bezpečně zastiňující mnohé další „modré“ žárovky. Žárovky COOL BLUE® H7 a H4 mají poutavý design ideální pro řidiče orientované na stylové vybavení. Pod čirým sklem splývá stříbrný vrchlík dokonale s reflektorem.