motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

23.10.09

Převod SIM karty z paušálu na předplacenou službu – Telefónica O2

Ve středu, při návštěvě OC Letňany, jsem se zastavil ve značkové prodejně společnosti Telefónica O2, abych provedl druhý pokus s převod SIM karty z paušálního programu na předplacenou kartu. Smlouva na dobu určitou již dávno uplynula a protože jsme celá rodina přešli k jinému operátorovi, nebyl již důvod platit paušální služby O2. Telefonní číslo vázané k O2 nechám ještě nějakou dobu aktivní. Přeci jen jsem jej měl přes 11 let, takže se občas ozve někdo, komu jsem prozatím, z jakéhokoliv důvodu, nové číslo nesdělil. Celý průběh převodu by se dal shrnout do imaginárního dopisu:

“Dobrý den , musím vám upřímně poděkovat a omluvit se, za hanlivé myšlenky, které jsem vůči společnosti Telefónica O2 v poslední době choval. Po návštěvě značkové prodejny, za účelem přechodu z tarifního programu na předplacenou službu, a kdy mi bylo personálem prodejny několikrát vnucováno zachováni paušálních služeb, ačkoliv jsem je několikrát upozornil, že si přeji přechod na předplacenou kartu, mi byla stará SIM karta  odpojena. V tu chvíli jsem se ocitl v mobilním vakuu. Po zkušenostech z jarního převodu jiné SIM karty, stejným způsobem, kdy jsme se s manželkou po dobu jednoho týdne, každodenním  voláním na Zákaznickou linku, dožadovali zprovoznění a posléze i k připsaní 300 Kč kreditu, který je automaticky naúčtován k poslední faktuře a tvoří základní kredit nové SIM karty, po zrušení služby, jsem byl druhého dne ráno velice a mile překvapen, že je nová SIM karta aktivní a i kredit je připsán v plné výši. Ještě jednou děkuji.

Vás věrný zákazník”