motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

12.10.09

Facebook a Twitter

Kdo není na netu, jako by nebyl. Toto je slogan, který letěl před několika lety, když internet byl ještě v plenkách a pomalu se dostával do každé domácnosti. Začínalo to osobními webovými stránkami. Ty se pak postupem času měnili na osobní blogy a nyní nastává zlatý čas pro komunitní služby jako je Facebook, Twitter a mnoho dalších. Včera jsem po dlouhé době sledoval Partii na televizi Prima. Na závěr moderátor p. Šíma neopomněl zdůraznit, že lze postřehy z Partie sledovat i na Facebooku. Před chvílí jsem s vrátil z nákupu v Penny Marketu. Hned ve dveřích na mě bafnul leták, kde jediné, co jsem si zapamatoval, byla informace, že i Penny je na Facebooku. Celou dobu v obchodě jsem se usmíval. To samé platí pro Twitter. Ten je poslední dobou doménou politických stran, mediálních agentur, velkých společností a dalších

Twitter: ODS, ČSSD, TOP 09, Strana zelených, KDU-ČSL, KSČM, MF Dnes, Vodafone, MobilMania.cz a další a další

Kdo není na netu, jako by nebyl !