motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

5.10.09

Okolo Prahy za 80 minut

Po příchodu do práce, mě čekalo milé překvapení. Měl jsem naloženo pouze OBI na Proseku a žádný svoz. To se hodí, alespoň budu brzo doma, pomyslel jsem si. Vyrazil jsem na Prosek. Ten sice byly přede mnou dva kamiony, ale neměly nic moc naloženo. Když jsem vykládal, volala dispečerka, že je potřeba dojet do firmy Domo servis v Dobrovízu, pro svoz. Kroutil jsem se jako čert, představa průjezdu Prahou mě děsila. Nakonec mi nic jiného nezbylo, musel jsem tam jet. Napadlo mě, že pojedu po D8, přes Slaný a po R7 se vrátím do Prahy. Je to teda kilometrově dál, ale časově mnohem rychlejší. Zavolal jsem to na firmy a vyrazil. Celá cesta mi trvala 80 minut a to jsem se ještě loudal za “rychlíky”.

Zvětšit mapu
Z Dobrovízu jsem v Modleticích byl za 45 minut. Pohodová cesta.