motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

17.6.09

Zážitky

V posledním měsíci zažívám samé prima zážitky. Třeba dnes. Ráno jsem dostal SMSku od Jindry, ať nechodím do práce, není zboží, ani nic jiného co by se dalo odvézt nebo přivézt. Celé dopoledne stálo hned za prd. Ivíček dnes měla první hodinu cizího jazyka, tak jsem s Bambulou vystřelil ven. K výuce potřebuje nějaké knihy, které mají v Luxoru, tak jsem ji pro ně vyrazil. Aspoň se tam podívám na knížku, která zajímá mě.
Cestování metrem je zážitek sám o sobě, ale proplétat se mezi lidma na Václaváku, to je adrenalin. Každý se snaží být nejrychlejší, aby to měl co nejrychleji za sebou. Každý se dívá kolem sebe, jakoby ostatní byli jeho protivníci. Každý svírá své zavazadlo, aby o něj nepřišel. Mezi tím se proplétají různé podivné existence, které ohrožují ostatní už jen tím jak vypadají.
Luxor na Václaváku je sám o sobě nádherný. Knihu pro Ivču jsem našel bez problému, ta moje už mi dala zabrat. Ale velice ochotný personál mi pomohl a už jsem ji svíral v ruce. Zase jsem ji ale vrátil, protože polovina knihy jsou odkazy na různé články, sympozia, konference a pod.
Už jsem doma, cestou zpět jsem smolil tyto písmenka, tak mi to uteklo rychleji.
-----
odesláno z mobilního zařízení