motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

4.6.09

Den jak má být

Ráno jsem zaspal, pak nebylo v práci zboží na rozvoz, vlastně jo, jen čtyři palety do Ruzyně, ale jelo tam cargo. Tak jsem vyrazil do Kostelce na STK s návěsem. Při prohlídce se zjistilo, že na druhé a třetí nápravě jsou povolené šrouby na tlumičích. Cestou zpátky jsem zajel do Světic k Urbanovi do servisu. Bohužel nebyly volné kapacity, tak jsem se vrátil do Modletic. Ještě jsme se s Jindrou domluvili, že se zkusím zastavit v Nupakách u Baumrukra, jestli by to nezvládli. Zvládli, při utahování posledního šroubu, se utrhl. A protože byl zarezlý, musel ven celý tlumič. Pomohla až rozbrušovačka. Bohužel se pak muselo hodinu čekat na nový. Když ho přivezli, zjistilo se, že není správný. Po drobných úpravách byl nasazen a já vyrazil do Dolan. Byl jsem tam za 50 minut, nádherný čas, přes Jižní spojku, Barrandovský most, Barrandov, Pražský okruh, cesta úplně volná, to jsem ještě nezažil. A to bylo čtvrt na dvě. V Dolanech už někdo byl, tak jsem cca 30 minut čekal. Naložilo se a hurá do Modletic. Když jsem dorazil, zjistil jsem, že jsem v Dolanech nechal na schůdkách Čínské "krokouše" a jednu jsem cestou ztratil. Mé srdce zaplakalo. Doma už proběhlo všechno v pohodě.
-----
odesláno z mobilního zařízení