motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

17.6.09

Cestou necestou

Včera jsem nevěděl kam dřív. Denis se mnou musel do práce, odpoledne byl objednán na kontrolu do Motola a já bych nestíhal pro něho dojet domů a do Motola. Jeli jsme do Lysé nad Labem, do Kovony, nakládat kancelářský nábytek. D11 se stále opravuje, tak jsme to vzali po R10, Podbrahy, Sojovice, Dvorce a přes město až do Kovony. Zdržení cca 10 min. Po naložení jsme se vraceli po D11 do Modletic. Denis cestou tvrdě usnul. Na Geisu jsme si koupili čokoládu a kafe, pokecali s Jendou a vyrazili do Motola. Trvalo nám skoro hodinu, než jsme se tam dostali, cesta přes Prahu je fakt děsivá. U paní doktorky bylo dětí jak much. Když už jsme tam čekali hodinu, tak šli na řadu zhruba dvouměsíční dvojčátka, která tam čekala 3 hodiny. Hlavně, že má Motol certifikát jakosti, nebo čeho. Po dohodě s Ivíčkem, jsem šel za sestřičkou, že tam bohužel nemůžeme čekat, že přijedeme jindy. Najednou jsme byli ve vedlejší ordinaci i s paní doktorkou. Koukla Dáďovi na rameno, napsala zprávu, že je vše v pořádku a jeli jsme domů. Denis vyfičel na atletiku, já nakrmil Bambulu a přes zastávku u Ivči jsem vyrazil za Babi Ivčou do Vinohradské nemocnice, na návštěvu. Babi byla ráda, přivezl jsem ji kousek kuřete. Dali jsme si cígo, já kávu z automatu a jel jsem domů. Doma jsem ještě vyluxoval, protože to Romčovi “nešlo” a byl večer, tak s Bubákem ven, pro Ivíčka do práce,ještě chvilku TV a spát.