motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

3.4.09

Zelený mozek zůstane zeleným mozkem i v době profesionální armády

O tom mě přesvědčil zážitek z dnešního rána. Vracel jsem se z práce, když tu na křižovatce Černokostelecká – Průmyslová najednou moře modrých a oranžových majáků. Chvilku jsem na to zíral, vypadalo to jako veliké policejní manévry, ale omyl, “manévry” to byly, ale vojenské.  Dvě vojenská nákladní auta doprovázena čtyřmi vozy vojenské policie.
vojenska_policie 
ilustrační foto
Po Průmyslové si to namířili směrem na Hloubětín. Po chvilce jsem je dojel a protože ve 4 hod. ráno není na této silnici žádný provoz, chtěl jsem je předjet a pokračovat domů. Omyl, poslední z doprovodných vozidel si to veselo mazalo v levém pruhu, kdežto ostatní v pravém. Chvilku jsem jel za ním  v domnění, že se zařadí za kolonu a já je budu moci, spolu s ostatními, kteří mě mezitím dojeli, kolona jela rychlostí 40 km/hod., předjet. Opět chyba, zřejmě vezli něco tajného, nebo nebezpečného, nebo bůh ví co, protože poslední vozidlo rozhodně odmítalo všechny za nimi jedoucí auta pustit před sebe. Potkávám na dálnici každou chvíli policejní konvoje něco doprovázející, ale toto jsem zatím nezažil. Přitom se nejednalo o nadrozměrný náklad, ani nic, co by jinak mohlo bránit v plynulosti dopravy.  Před křižovatkou Průmyslová – Českobrodská, která je celkem veliká a přehledná, se doprovod zařadil za konvoj a my mohli všechny předjet a pokračovat ke svým cílům.
mapa

Žádné komentáře:

Okomentovat