motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

21.4.09

Truck výlet

Včera jsem podnikl truck výlet, vymykající se pravidelným jízdám. Z Modletic jsem odjížděl v 5.15, za 45 minut jsem byl v Loděnicích u Berouna, kde jsem nakládal maltové směsi. Podle průvodní dokumentace toho mělo být 24 tun, které se “smrskly” na 20 tun. I tak to bylo na BlueBeara (MB Actros 1841) zátěž, kterou u normálního provozu nezná. Po nakládce a vyřízení průvodních papírů jsem vyrazil na první místo vykládky, do Stříbra. Druhá vykládka byla v Boru u Tachova. Odtud jsem se přesunul do Tachova, kde jsem nakládal palety,
20042009922 odtud pochází jediná fotografie z celého výletu
které jsem vezl do Berouna, do DHL. Jedna logistická firma, veze zboží jiné, nic neobvyklého. Suma sumárum, 397 km, návrat v 16.55 hod. Hezký výlet jel bych zas.

Žádné komentáře:

Okomentovat