motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

25.4.09

Konec týdne (pracovního)

Konečně pro mě, těsně před páteční půlnocí, skončil pracovní týden. Stál opravdu za to. Protože nám sebrali OBI na Praze 9 a 10, hledali nám dispečeři náhradní práci. Tu jsem se dověděl vždy den dopředu. Včera to mělo být klidnější, Honza měl volno, tak jsem měl jet místo něho. V poledne srovnat návěsy na dvoře a v Chomutovicích (balíkové depo), pak do Lázní Toušeň, do Gunnexu a naposledy Euromedie, v Novém Strašecí. Po příjezdu do práce, kdy jsem si šel vyzvednout klíč od Chomutovic, jsem byl rychle vyslán do Horních Měcholup, do Husqvarny, pro svoz. Pak jsem rychle letěl srovnat návěsy v Chomutovicích. Dole jsem udělaljen tři vzadu, protože mě už tlačil čas a musel jsem do Gunnexu.

24042009932nakládka v Gunnexu
Bláhově jsem se domníval, že někdo, kdo přijede z ranního rozvozu, srovná návěsy ještě vepředu. Omyl. byl jsem to já, kdo je po příjezdu rovnal. Pomohl mi Standa, který měl jet do Hradce a Jindra (náš dispečer), vyháněl cargo auta, aby si nestoupali na rampy pro návěsy. Když bylo hotovo, vyrazil jsem do Strašecí. Jižní spojku jsem odskákal za 45 minut, už dlouho nebyla v pátek takto ucpaná. Kolem letiště se mi konečně podařilo zahládnout přistávající letadlo, tak jsem ho blejsknul.
24042009934 Cestou zpátky to bylo lepší, letadlo přeletělo “těsně” nade mnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat