motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

19.11.07

Stopy

Stopa = zastávka. Je to označení pro jednu zastávku u nás v práci. Jedna stopa, je jeden "modrák", nebo-li, doručovací list, tzn. jedna zastávka se zbožím. Jako stopa se počítá i zastávka, kdy auto vyzvedává svoz. Tj. zboží, které se sváží na depo a dále transportuje k příjemci. Na každé lince jezdí minimálně dvě auta. Já jezdím jako třetí auto, tzv. výpomoc. Maximálně mám tak do deseti zastávek, jak pro rozvoz, tak i pro svoz. Protože mám auto s nosností 12 t., vozím většinou prostorově větší nebo objemově těžší zásilky, než jaká vezou auta na lince. Dnes jsem však jel jako jedno z hlavních aut linky a protože mám auto velké, nacpal jsem tam co se tam vešlo. Když jsem koukal na roll kartu ( rozvozový list), nevěřil jsem vlastním očím - 18 zastávek. Vyrazil jsem v půl 8. Rozvezeno jsem měl v 13.45 hod. To už jindy čekám v Dobřichovicích na svoz. Měl jsem toho plné "brejle". A to mě jěště čekali 4 svozy. Projel jsem dnes Berounsko křížem krážem snad dvakrát. Ujel jsem 238 km, normálně se vejdu do 160 km. Děs, běs a hrůza. Snad mě to dlouho nepotká. Na depo jsem se dostal  v půl 5. Zítra jedu, snad, výpomoc.

Žádné komentáře:

Okomentovat