motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

10.5.07

Poskakování Prahou

Dneska jsme si užili jízdu Prahou jako jindy. Ráno jsme s Ivčou vyrazili do Clinicum a.s. ve Vysočanech, na odběr krve. Cesta v pohodě. Pak jsme měli namířeno do Stodulek do Vetrinární nemocnice MVDr. Duchka, na kontrolu s Bacardim. Objednáni jsme byli na devátou hodinu, s tím, že v 10.00 hod. budeme zpátky ve Vysočanech, tentokrát na kontrole s Denisem na imunologiii. Cesta do Stodůlek děsivá, tvalo nám 1,5 hod. než jsme se tam dostali. Zkrácený popis cesty: Vysočany - Libeň - Holešovice - Letná - Dejvice (kulaťák) - Evropská - Střešovice - Bílá hora - Motol - Stodůlky. Celá Praha byla jedna velká kolona pomalu poskakujících aut. Když už jsme se dostali na Bílou horu a v dálce jsem viděl jak na semaforu svítí zelená a auta projíždějí v 50m a více rozestupech, vzpoměl jsem si na článek Radka Hulána - Hlavní problém bezpečnosti silnic je pomalá jízda. Když jsem ho četl, moc mi to nevonělo, ale po tomto zážitku, mi nezbývá, než s ním souhlasit. Na Evropské jsem volal do nemocnice, že budeme mít zpoždění. Když jsme s 15 min. zpožděním dorazili, zjistil jsem, že i pan doktor Duchek nestíhá. A to ještě na odbočce k Vetrinární nemocnici, dělají nový povrch vozovky, takže jsme museli kolem Tesca ve Stodůlkách. Kolony byly opravdu po celé Praze. Do Vysočan na 10 hod. už to stihnout nešlo, takže jsme volali paní doktorce, že nestíháme a jestli můžeme přijet později. Odpovědí nám byl nový termín návštěvy lékaře. Cestou zpátky jsme se zastavili v Holešovické tržnici pro kuřecí maso, koupili jsme si zapékané tousty a jeli domů.
 
Ať žije jízda Prahou

Žádné komentáře:

Okomentovat