motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

5.2.10

Dechová zkouška

Od 1. ledna 2010 by při každé silniční kontrole měla proběhnout dechová zkouška na alkohol. Podle různých diskuzních serverů se tak však neděje. Buď je to laksnost Policejních hlídek, které silniční kontroly prováději, nebo jde o snahu některých diskutujících se předvést a nepíší pravdu. Já mám po včerejšku tu zkušenost, že při silniční kontrole jsem se podrobil dechové zkoušce na alkohol. Vracel jsem se z práce, tak jsem se pozitivního výsledku neobával. Policisté byli slušní, popřáli mi šťastnou cestu, měl jsem to domů cca 300 m a ještě mi záviděli, že jedu z práce domů.

2 komentáře:

  1. pane kolego,já před 14-ti dny taky nedýchal.A to jsem procházel velkou lustrací na D1!Jenda

    OdpovědětVymazat
  2. A o tom to je, pane kolego. Ze zákona je to povinné, ale jak je vidět, tak se tak neděje.

    OdpovědětVymazat