motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

11.5.09

Voňavka (parfém)

Dnes ráno jsem pozoroval Denise, jak se chystá do školy. S pobavením jsem se díval, jak z batohu (školního) vyndává věci z atletiky, kterou měli minulý čtvrtek. Povídám mu:”To Ti ty věci do školy budou pěkně vonět, když jsi tam měl přes víkend schovanou atletiku.” Na to mi se šibalským úsměvem odpověděl:”A na co mám asi voňavku?” Zamyslel jsem se  nad touto jednoduchou, ale bohužel pravdivou dětskou prozíravostí. Vždyť vlastně už naši předci místo mýdla, sprchových gelů, tělových mlék a dalších podobných “sajrajtů”, používali různé parfémy a vůně, které přidávali do svých lázní a koupelí. Takže za to, že Denis přes víkend v batohu shromažďuje propocené věci, nemůžeme my, jeho rodiče, ale naši předci, kteří se v dávných dobách koupali oblečení.

Více o voňavkách a parfémech na Wikipedii

Žádné komentáře:

Okomentovat