motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

19.10.07

První sníh

Od rána v rádiu hlásili, že od středních poloh bude sněžit. Nevěřil jsem tomu, jako v tuto roční dobu nikdy nevěřím, že má sněžit. Jaké bylo mé překvapení, když v půl dvanácté, mezi Hořovicemi a Hostomínem sněžit začalo. Nejprve se jednalo jen o déšť, který postupně přešel v déšť se sněhem. Jak přišel, tak také odešel. Šup a už svítilo sluníčko. Během nakládky v Hostomicích se trochu deště se sněhem objevilo, ale pak už jen sluníčko.
Nevěřil jsem, že by mohlo sněžit i v Praze, ale když jsem šel z práce, tak se najednou zatáhlo a už to tu bylo.
 DSC00306
Cestou domů jsem se zastavil u našich a vyprávěl jim, jak jsem potkal první sníh. Máma tvrdila, že v Praze sněžit nebude, přeci jen je tu větší teplo, než okolo Prahy. DSC00312
Chyba, nejprve se udělala duha a pak přišel déšť se sněhem.

Takže dnes, 19. října, padal v Praze první sníh. :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat