motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

26.10.07

Konec dalšího týdne ...

... pracovního. Skoro týden jsem nenapsal žádný příspěvek. Nic zvláštního se nestalo, ani jsem na cestách  nic zajímavého neviděl, nepotkal, ani nezažil.
Dnes ráno jsem si v autoservisu Hoffmann & Žižák vyzvedl auto, po opravě. Nešly řadit 1/2, nechal jsem si naštelovat sedadlo, nesjíždělo do spodní polohy, také utíkal vzduch z jednoho brzdového okruhu, už neutíká a také prasklé panoramatické zrcátko jsem nechal vyměnit. Zároveň jsem si nechal namontovat panoramatické zrcátko i na levou stranu, hned se lépe kouká podél auta. Původně bylo ještě objednáno nahrání českého menu do počítače, ale na to už nedošlo. Neměl jsem čas na to čekat, tak až příště.
Pak už jsem vyrazil zpět na depo, naložil zásilky a vyrazil na cesty.

Žádné komentáře:

Okomentovat