motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

16.4.07

To zas bylo ráno

Dnes se mi podařilo vstát celkem brzo. Už v 5 hodin jsem budil Romču, aby došel s Bacardim ven, pak jsem si ještě na chvilku lehnul, než se kluci vrátí z venku. Vím, že jsem jen zaregistroval, že Romča odchází do školy. Z postele jsem se vyhrabal lehce po šesté. Začal jsem si chystat věci do práci, když tu se za mnou objevil rozespalý Denis. Bylo mi divné, že je vzhůru tak brzo a pak to přišlo. "Musím si udělat do školy krychli 4x4 cm, namalovat, vystřihnout, vymalovat a slepit.", tichým hláskem prohlásil. Polilo mě horko, to zas ten den pěkně začíná. Tak jsme se na to vrhli. Geometrie mu nejde nejlépe, ale poprali jsme se s tím statečně. Denis namaloval, já vystřihl a on lepil. U toho jsem již nebyl, musel jsem chvátat do zaměstnání. Telefonicky jsem zkontroloval stav dokončení, Ivča mu to dolepila, aby to aspoň trochu vypadalo. Škoda, že jsem ji zapomněl říct, aby výtvor vyfotili, tak snad ho Denis v celku přinese ze školy.

To nám ten den hezky začal.

Žádné komentáře:

Okomentovat