motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

23.4.07

Cvičí cela rodina

Minulý týden se Ivíček s kamouškou Lucou rozhodli, že začnou chodit do fitka. Vypadala tajemně, nechtěla mi říct, kam budou chodit. V pátek se tam byly podívat poprvé, koupili permanentky a odpoledne jela Ivča s Romčou nakoupit oblíčo na cvičení. V sobotu vyrazily poprvé. Vzaly s sebou i své starší syny. Včera se mi podařilo Ivíčka přemluvit, ať mě také vemou s sebou. Aspoň vyzkouším novou posilovnu, říkal jsem si. A ejhle, ony chodí do stejneho fitka jako já. To je prča. Byli s náma zas Romča s Jirkou. Holky byly na rotopedlech, běžícím pásu a stepteru. Já jsem si dal 20 min. chůze na pásu a pak zkrácený split na záda a ruce. Dnes jdou holky zas a tentokrát berou s sebou mladší kluky.

Žádné komentáře:

Okomentovat