motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

14.7.09

Poprvé v Liberci


Zobrazit místo Moje uložená místa na větší mapě
Dnes ráno jsem byl poprvé na naší pobočce v Liberci. Jelikož mi minulý týden odešla N70 s navigací TomTom, do věčných lovišť, měl jsem na papíru připravený itinerář cesty, jako za dob minulých, za doby, před navigacemi. Pro jistotu jsem se ještě Standy přeptal na cestu, jestli mám plán dobře, jestli mě tam nečekají nějaká omezení. Ono plánovat cestu pro kamión, je trošku něco jiného než pro osobák. Standa mi v tom udělal trochu zmatek, ale základ byl správný. Cesta v pohodě, výjimečně jsem ani jednou nezabloudil a v 5.30 hod. jsem byl na pobočce. Hrozně se divili co tam dělám, protože tam normálně jezdí dvě auta, ale dnes tři. Po dvou hodinách jsem vyložený odjížděl. Za Mladou Boleslaví mě chytil prudký déšť, který trval až do Benátek nad Jizerou. V 9 hod. jsem byl zpátky v Modleticích