motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

13.7.09

Hřebík v pneumatice

Včera, když jsme jeli od mých rodičů, mi Romča povídá: ”Máme nějaké prázdné přední kolo”, já na to: ”Hloupost, volant nikam netáhne a ani nijak jinak se to neprojevuje” a mazali jsme domů. Před barákem mi to nedalo a číhnul jsem na kolo. Nebylo prázdné, jen takové měkčí a hlavně z něj koukal hřeb, spíš takový veliký připínáček. Dnes ráno, když jsme byli s Bambulou venku, jsem na to kouknul znovu. Kolo drželo jakžtakž tlak, tak jsem se rozhodl pro dopolední návštěvu pneuservisu. Jistota je jistota, v sobotu jedu pro Ivču a Denise do Mariánek, tak nebudu riskovat, že to cestou odejde úplně. Zajel jsem do STK Mynos, nikdo tam nebyl, pán byl šikovný a za chvilku to bylo hotové. Vyndání hřebu, či čeho a zalepení pneu, mě vyšlo na 200 Kč. Paráda, naprostá spokojenost. Budu tam muset zajet ještě se zimní gumou, taky mi někde ušla.