motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

16.7.09

Geis CZ – Karlovy Vary

Tak to jsem včera položil hloupou otázku, kam pojedu dnes? Jedna z těch horších variant, kam všichni neradi jezdí, protože to je daleko, cesta dlouhá a nijak zvlášť příjemná, pobočka v Kalových Varech:

Zobrazit místo Moje uložená místa na větší map

Cesta vede po většinou úsekem, kudy jezdíme do Mariánek, takže z toho jsem obavy neměl. Tu cestu znám poměrně dobře, jen jsem měl obavy ze současné uzavírky, frézování vozovky, v úseku mezi Černčicemi a Lubencem:


Zvětšit mapu

 Nakonec se obavy ukázaly jako liché, nebylo to tak hrozné, obě uzavírky jsem projel na dvoje světla . Ve Varech to také nebylo nijak složité, jen to tam je docela úzké, hlavně na odbočeních a pak také pobočka není nijak viditelně značená, takže jsem ji přejel a musel se vrátit. Pak už vše probíhalo standardně, hodina čekání na rampu, hodina vykládka.

A kampak pojedu zítra ráno?